Değerli İslam Ahengi takipçileri. Günlük yaşantımın yoğunluğundan dolayı şuanda okumakta olduğunuz ve benimde uğraşmaktan keyif aldığım siteme daha doğru şekilde belirtmek gerekirse internete çok zaman ayıramıyorum. Uzun bir zamandır paylaşımlarda bulunamıyordum. Açıkçası sitemi biraz ihmal ettim. Fakat buna rağmen sizlerin İslam Ahengi'ne olan ilgi ve ziyareti hiç bitmedi aksine gün geçtikçe artarak devam etti. Bende buna karşılık bundan sonra buraya daha fazla vakit ayıtmak için elimden geleni yapacağımı ssöylemek istiyorum. Bunların dışında sizlerle birlikte paylaşımların daha güzel olacağını biliyorum.
Bundan dolayı sitemizin sağ üst köşesinde bulunan dini yazılarınızı bize gönderin butonuyla yazar olmak isteyen kardeşlerimiz bana ulaşarak sitemize katkı sağlayabilir, kendi yazılarını düşüncelerini İslam Ahengi ile birlikte daha büyük kitlelere okutabilir, aktarabilir.. Bunu yapmak için illaki yazar olmanızada gerek yok. Sadece sitemizin sağ üst köşesindeki "Dini Yazı Gönder" butonuna basarak istediğiniz bir zaman yazmış olduğunuz yazıları bize gönderip yayınlanmasını sağlayabilisiniz. Bunun haricinde yazar alımı hala açıktır. Siz değerli kardeşlerimizin yardımlarını ve katkılarını beklemekteyim. Ramazan ayınızı en içten dileklerimle kutlar, bu güzel ayda güzel dinimizin alet edildiği ülkemizde ve dünyadaki tüm çirkin olayların biran önce bitmesi için dua ediyorum. Allah bizi doğru yolundan ayırmasın. İslamın Ahengi hep içinizde yaşasın..
Label:

Yorum Gönder

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *