İslam Ahengi Yenilendi ! Uzun bir süredir tasarım değişikliği yapmadığımız sitemizin tasarım ve kodlama değişikliği üzerinde yaptığımız çalışmalar bitti.
Artık İslam Ahengi'nin yeni tasarımıyla sade bir görünüm ile sitemizde gezinebilecek ve içeriklere pratik bir şekilde ulaşabileceksiniz.

 Sitemizin sağ üst bölümüne reklam alanı eklendi. Ayrıca menü görünümü özelleştirildi. Sağ tarafta en çok okunan kategorilerin kısa geçiş butonları eklendi. Ayrıca İslam Ahengi'ni sosyal medya platformlarında da takip edebilmeniz için sağ sütuna sosyal medya butonları eklendi.

 Gün geçtikçe sayısı artan siz değerli ziyaretçilerimizin sitemizden daha iyi faydalanabilmesi için tasarım ve içerik geliştirmesi yapmaya devam edeceğiz. Selam ve Dua ile..

Yorum Gönder

  1. Merhabalar.
    Blog sayfanızı tekrar ziyaret etmek için geldim. Sayfanızı yenilediğinize dair bloğu seçtim ve yorumumu buraya yazıyorum. Hayırlı olsun, Çalışmalarınızda başarılar dilerim. Bir önceki yorumumu tekrar okumak için bir kaç bloğu inceledim ama maalesef göremedim. Ayrıca sayfanızda izleyiciler eklentisini de göremedim. Cumanız hayırlı ve mübarek olsun. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Recep bey. Blog yazmaya uzun bir süre ara vermiştim. Yakın zamanda şablonu tamamen değiştirdim bu yüzden bazı eksikler var maruz görün. İzleyiciler eklentisi eksiğini sizin sayenizde farkettim. Tekrar teşekkürler ziyaretiniz için. Selametle kalın..

    YanıtlaSil

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *